قیمت بلیط دیزنی لند پاریس , Disneyland Paris

قیمت بلیط دیزنی لند پاریس چقدر است ؟ بلیط دیزنی لند پاریس را از کجا میتوان خریداری کرد؟ بلیط تخفیف دار دیزنی لند پاریس را چگونه و از کجا باید تهیه کرد؟ آیا میتوان از ایران اقدام به خرید اینترنتی بلیط دیزنی لند کرد؟ چگونه و از طریق چه سایتی میتوان انجام داد؟ برای خرید بلیط دیزنی لند پاریس از داخل خود شهر به کجا باید مراجعه کرد؟  آیا میتوان برای خرید بلیط دیزنی لند پاریس به جای دلار , یورو پرداخت کرد؟…

در ایمیلها و پیغام‌هایی که در اپلیکیشنهای مختلف مثل ایمو , واتساپ و یا اپلیکشین اینستاگرام  و یافیس بوک که از شما دوستان عزیز هر روزه دریافت میکنم , همواره سئوالاتی شبیه به جملات فوق را وجود دارد .البته بیشتر پیغام‌ها حاوی این سئوال است که چگونه می‌توان بلیط تخفیف‌ دار دیزنی لند پاریس را تهیه کرد. من همواره تلاش کرده ام که جوابگوی تک تک سئوالات و پیامها بوده و راهنمائی بکنم .حجم زیاد این سئوالات و تکرار مکررات ، من را بر آن داشت تا در یک مقاله و پست ، راهنمایی‌های لازم در خصوص خرید و قیمت بلیط دیزنی لند پاریس را انجام دهم. پس به شما دوست عزیزی که راهی پاریس هستید و قصد رفتن به دیزنی لند پاریس را دارید و به دنبال خرید بلیط دیزنی لند پاریس هستید، توصیه می‌کنم این مطلب را بخوانید.

قیمت بلیط دیزنی لند,دیزنی لند,خرید بلیط دیزنی لند,بلیط ارزان دیزنی لند

قیمت بلیط دیزنی لند

خرید اینترنتی یا آنلاین بلیط دیزنی لند 

سریعترین ، بهترین و ارزان‌ترین راه خرید بلیط دیزنی لند پاریس ، خرید از وب‌سایت خود دیزنی لند است. اگر کارت اعتباری یا غیر اعتباری بین‌المللی دارید، میتوانید با رفتن به این لینک , بلیط خود را به سادگی تهیه کنید. بلیط خریداری شده را می‌توانید در گوشی حفظ کنید و یا پرینت بگیرید و با خود به آنجا ببرید. معمولا بلیط آنلاین حدود 20 یورو ارزان‌تر از بلیطی است که در بلیط فروشی دیزنی لند پیدا می‌کنید.

خرید بلیط  دیزنی لند در شهر پاریس

اگر کارت بانکی ندارید نگران نباشید ، قاعدتا راههای دیگری نیز وجود دارد. خرید بلیط دیزنی لند در درب ورودی مجموعه دیزنی لند، با یک صف طولانی قابل انجام است. اما در این صورت، باید هزینه کامل بلیط را پرداخت کنید. اما نگران نباشید! بعضی از آژانس‌های مسافرتی و برخی از فروشگاه های بزرگ پاریس هستند که بلیط‌ دیزنی لند را در تعداد بسیار بالا با قیمت پایین‌تر از قیمت بلیط دیزنی لند پاریس در خود پارک دیزنی لند خریداری کرده و آنها را در اختیار مشتریان‌شان قرار می‌دهند.

خرید حضوری

اگر امکان خرید آنلاین و یا شرایط خرید بلیط تخفیف دار  به هر دلیلی برایتان میسر نشد، مستقیم به خود دیزنی لند رفته و بعد از عبور از صف بازرسی امنیتی، و به صف طولانی مراجعین در مقابل گیشه‌های خرید بلیط بپیوندید.

کدام یک از انواع بلیط دیزنی لند را بخرم ؟

هنگام خرید بلیط دیزنی لند با گزینه‌های متعددی مواجه می‌شوید. اما اصلا ماجرا را پیچیده نکنید. خیلی ساده است بلیط 1 روزه ویژه 2 پارک را انتخاب کنید. این بلیط با توجه به اینکه شامل همه بخش‌های پارک می‌شود، مقرون به صرفه‌تر از بلیط تک پارک است. البته اگر شب را در یکی از هتل‌های دیزنی لند می‌مانید، پس بلیط دو روزه یا تعداد روز بیشتر را تهیه کنید.

قیمت بلیط دیزنی لند

قیمت بلیط دیزنی لند پاریس : یک روزه دو پارک 74 یورو، یک پارک 61 یورو !

قیمت بلیط دیزنی لند پاریس در پارک دیزنی لند پاریس

پارک دیزنی لند برای اطفال از 3 سال کمتر رایگان میباشد و از 3 تا 11 سال کودک و از 12 سال به بالا بزرگسال محسوب میشوند .

بلیط پارک دیزنی لند با انتخاب یک پارک از دو پارک ( استودیو والت دیزنی Walt Disney و دیزنی لند  Disney Land ) , برای افراد از 3 تا 11 سال مبلغ 48 یورو و برای افراد بیشتر از 12سال مبلغ 61 یورو .

بلیط پارک دیزنی لند با انتخاب هر دو پارک ( استودیو والت دیزنی Walt Disney و دیزنی لند  Disney Land ) , برای افراد از 3 تا 11 سال مبلغ  68 یورو و برای افراد بیشتر از 12سال مبلغ 73 یورو .

رفتن به دیزنی لند پاریس 

اگر با تاکسی بخواهید به دیزنی لند بروید، بستگی به مبدا هزینه‌ای بیشتر از 100 یورو باید بپردازید. اما در صورت استفاده از حمل و نقل عمومی پاریس، می‌توانید با رقمی کمتر از 20 یورو به دیزنی لند بروید.

چگونه به دیزنی لند برویم ؟ , اطلاعات کامل نقشه قطار و ایستگاه مربوطه 

کدام یک از بازیها را انتخاب کنم ؟

انتخاب بین ده‌ها بازی جذاب و هیجان‌انگیز، کار را بسیار سخت کرده است. پس بهتر است از قبل بدانید که کدام بازی‌ها را امتحان خواهید کرد.

معروف‌ترین تجربه‌های دیزنی‌لند , در این مطلب لیستی از جذاب‌ترین بازی‌های دیزنی لند را شناسایی کنید.

خرید بلیط تخفیف دار دیزنی لند پاریس

همان‌گونه که قبلا توضیح دادم ، بعضی از آژانس‌های مسافرتی و برخی از فروشگاه های بزرگ پاریس هستند که بلیط‌ دیزنی لند را در تعداد بسیار بالا با قیمت پایین‌تر از قیمت بلیط دیزنی لند پاریس خریداری کرده و آنها را در اختیار مشتریان‌شان قرار می‌دهند.

که البته بسیار ارزان‌تر از قیمت بلیط در ورودی دیزنی لند خواهد بود. از آنجا که هنگام خرید بلیط، باید آژانس مربوطه موجودی بلیط داشته باشد، باید از قبل از موجود بودن بلیط مطلع شوید. برای این منظور لطفا با در نظر گرفتن شرایطی که توضیح می‌دهم، برای خرید بلیط اقدام کنید.

  • حداقل دو روز قبل از رفتن دیزنی‌لند فرصت باقی مانده باشد. به عنوان مثال اگر قصد دارید که در روز یکشنبه به دیزنی لند بروید، برای خرید بلیط تخفیف دار باید حداکثر تا روز جمعه اقدام کرده باشید.
  • تعداد نفرات حداقل دو نفر و یا بیشتر باشد.
  • بلیط تخفیف دار صرفا شامل بلیط یک روزه برای دو پارک می‌شود که البته با توجه به قیمت مناسبش، از بلیط تک پارک هم ارزان‌تر خواهد بود.
  • ایمیلی شامل این اطلاعات زیر برای من ارسال کنید:
    • در قسمت موضوع (Subject) صرفا بنویسید: بلیط دیزنی لند پاریس
    • در متن ایمیل، صرفا روز مورد نظر (با ذکر تاریخ) و تعداد بلیط مورد درخواست را بنویسید.
    • ایمیل را به آدرس guideirani.france@gmail.com ارسال کنید تا ما موجود بودن بلیط را در آژانس‌های پاریس بررسی کرده و آدرس و مشخصات آژانسی که می‌توانید به آن مراجعه کنید را برایتان ارسال کنیم.
    • در زمان مشخص شده به آدرسی که به شما اعلام میشود مراجعه کرده و ضمن پرداخت وجه بلیط (که معمولا هر بلیط حداقل 15 تا 20 یورو کمتر از نرخ اصلی قیمت بلیط دیزنی لند پاریس است)، اصل بلیط‌ها را تحویل بگیرید.
    • امکان دریافت بلیط در محل هتل شما نیز وجود دارد که هزینه رفت و برگشت برعهده شما خواهد بود.
 

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

مشاوره سفر

اگر برای سفرتان نیاز به مشاوره دارید، اکیپ ما به دو صورت رایگان و تخصصی در خدمت شما خواهم بود.

در صورت کوتاه بودن سوالتان در اینستاگرام  و یا فیس بوک ما میتوانید سوال خود را ارسال کرده و در اسرع وقت جواب دریافت نمائید و یا اینکه در اپلیکیشنهای ایمو و یا واتساپ با شماره تلفن  ( 0033603222879 در پاریس ) ( 88310810 – 021 , 09121694488 همکار و کارشناس  ما در تهران )  صحبت کرده و در صورت نیاز به هماهنگی جهت خصوص رزرو محل اقامت ، بليط با نرخ مناسب پرواز ، امور مربوط به دريافت انواع ويزا ( تحصيلي ، اقامت ، الحاق به خانواده ، تجاري و توريستي ) با شماره همکار ما در ایران تماس بگیرید یا از طریق فرم  تماس با ما ایمیل ارسال کرده و در اسرع وقت جواب بگیرید .

راهنمای محلی 

اگر برای سفرتان نیاز به راهنمای محلی فارسی زبان دارید، اکیپ ما به دو صورت ساعتی و روزانه در خدمت شما خواهد بود. جهت اطلاعات بیشتر و انجام  هاهنگی های لازم با استفاده از اپلیکیشنهای ایمو و یا واتساپ با شماره تلفن  ( 0033603222879 در پاریس ) تماس بگیرید .

ساعات کار دیزنی لند پاریس :

پارک دیزنی لند همه روزه از ساعت 10 تا 23

پارک استودیو والت دیزنی  همه روز هفته از ساعت 10 تا 19

آدرس :

77777 Marne-la-Vallée

 

سایت رسمی دیزنی لند پاریس



بازدید : 349

دسته : جاذبه های تفریحی فرانسه , ,
برچسب ها : ,